El blocaire invisible

Des de fa tres anys El veí de dalt organitza aquesta bonica adaptació d'allò que era l'amic invisible en versió blog. A mi m'ha tocat en Mon, un garrofaire de Mont-roig que es passa el dia mirant com pengen. I com que no podia ser d'una altra manera li he fet un crucigrama. Val a dir que m'ho ha posat molt fàcil, ja que és un xiquet hiperactiu que remena més d'un blog. Com que la majoria ja el coneixeu, que aquí el nou sóc jo,  m'estalvio les presentacions i passo directament a la teca. Espero que t'agradi, Mon, i a tots vosaltres...

Del company Robertinhos n'he rebut una mena d'Abecedari pirulero encara pendent d'interpretació. Moltes gràcies! El bergant m'ha estat enviant pistes durant tot el Nadal i, mireu si és pirulero, que m'ha fet passar uns dracs de colors que van baixar del cel per pal·liar la sequera que maltractava certa regió del planeta pels jugadors del Barça.